vrijdag 3 oktober 2014

Gebreide sjaals en waar blijft de tijd

Het is toch niet te geloven, zeiden mijn dochters dat het bijna herfstvakantie is, terwijl de zomervakantie voor mijn gevoel net voorbij is. De tijd vliegt werkelijk voorbij. In de winkel gaat alles ook met een sneltreinvaart. Deze week werden drie pallets met kerstspullen afgeleverd, dus we gaan echt naar het einde van het jaar toe. Maar wat is het een prachtig najaar, ik geniet er dagelijks van met volle teugen.




Je kan nog steeds lekker buiten zitten met een vestje aan.


Zo breide ik deze sjaal voor mijn moeder.



En ook breide ik een voorbeeldje voor in de winkel, model "koe" van scheepjes. 
Dat is zo'n bolletje wat je in 1 avond breit,

En nu gaan we even van de vrijdagavond genieten; met z'n allen TV kijken, chipsje eten, beetje breien, boekje lezen, heerlijk genieten. Want voor je het weet zijn ze groot en gaan ze het huis uit. En dat schrijf ik niet helemaal zomaar, want oudste zoon heeft een kamer gevonden en gaat volgende maand op zichzelf wonen!

Fijne avond.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten