dinsdag 22 januari 2013

Stickerstof; stof en band met een plaklaagje

In de winkel hebben we velletjes stof  en band met een plaklaagje. Leuk om "iets" mee te beplakken, maar wat is "iets"? Verleden week keek ik even bij de nieuwe Xenos in Leek en daar hadden ze van die kleine spanen doosjes. Dat leek me wel leuk om te beplakken en kon dan gelijk als voorbeeld de winkel in.


Kijk, hier heb ik één doosje beplakt. Het is echt supergemakkelijk om te doen. Ik knip de vorm grofweg uit de stof, beschermlaagje eraf, op het doosje plakken en dan met een scherp schaartje even mooi op maat knippen. Appeltje - eitje, zo gepiept. En ik was wel blij met het resultaat. Elk suf doosje, notitieblokje of luciferdoosje wordt een stuk leuker met zo'n stofje.



Misschien ook wel leuk om een plastic potje of zo'n pringlesbus mee te beplakken. Ik heb altijd moeite om de pringlebussen weg te gooien als ze leeg zijn. Ze zijn zo leuk om iets mee te doen, ik weet alleen nooit wat ik ermee moet doen. Misschien biedt dit nog mogelijkheden. Iemand nog ideeën?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten