woensdag 3 oktober 2012

Gebreid huisje uit Denemarken

Nou ja zeg, had ik toch een virus op mijn laptop. Kon niet meer inloggen en moest mijn dierbare laptop naar de winkel brengen. Gelukkig was alles na drie dagen weer in orde en met een goede virusscan erop hoop ik dat het niet weer gebeurt.


Ondertussen wel tijd gehad om een klein huisje te breien. Ook uit die leuke wolzaak in Denemarken. Er waren nog veel meer leuke pakketjes, allemaal geinspireerd op de verhalen van Hans Christian Andersen. Wat je nu precies aan zo'n huisje hebt is niet helemaal duidelijk, maar het was wel leuk om te maken en de dochters vinden het ook erg leuk. Ik heb nog genoeg wol om er nog een paar te breien, dus misschien wordt het nog wel een klein dorpje.

De pakketjes komen van dit Deense bedrijf: www.kastaniestrik.dk

Ik kon me in die winkel echt niet beheersen (wanneer kom ik tenslotte weer in Denemarken?). Dus kocht ik ook nog een theemuts om te breien, egeltjes, bloemen en zeesterren. Ik hoef me nog niet te vervelen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten